Digital stadsrundvandring i Varberg

Folkuniversitetets projekt för Folkbildningsrådet 2012

Beslutsångest i projektet – ska vi eller ska vi inte?


Nu börjar arbetet att ta form och alla våra sevärdheter är beslutade och klara. Jag skrev tidigare om att vi skulle filma en tjej som guidar, men så var det två kloka kollegor som sa ”varför lägger ni inte bara in hennes röst så slipper ni hålla på och klippa en massa film”. Så nu fick jag tänka om. Tur att jag har så smarta kollegor! Det lutar nu åt att vi enbart läser in ljud, och detta bara på svenska, men att vi även kommer att erbjuda guidningen på tyska, danska och engelska, fast då utan ljud. Här behöver jag lite hjälp av er bloggläsare! Vad kan man förvänta sig att det ska kosta inkl moms att översätta 2000 ord till tyska, danska och engelska, och har ni några tips på vem som skulle kunna göra detta? Jag har redan fått en offert men vill se om den är rimlig genom att jämföra med ytterligare någon. Så nu står jag och velar om både översättningen och filmningen. Men det är ju en del i projektprocessen också! Man får vela lite om man bara tillslut beslutar sig och dessutom inom tidsramen som vi hittills lyckats håll perfekt!

Single Post Navigation

Kommentera

